2010. október 12., kedd

Animézésem Története

 Huhh... Mikor is kezdődött ez az "őrület" nálam . Talán 4-5 éves koromban. Bármily meglepően is hangzik , de első anime az életemben a Dragon Ball . Igen , mint sok fiú , Én is Son Goku kalandjaival kezdtem a megismerkedést a japán animációk világával. 

 Ez az anime meginditott egy lavinát mely köszönhető főként a Szívtelen Sátán elleni harcnak , vagy a küzdelem a Vörös Szalag Csoport ellen vagy az izgalmas Tenkaichik. Sorolni lehetne még azokat a karaktereket akik szerethetővé tették ezt a nagyszerű alkotást. Ehelyett inkább folytatnám a következő animémmel. Ami bizony nem más , mint a folytatás a Dragon Ball Z .
 Apja is nagy hőőőős volt Son Goku , ki bátor s nagy! 
 Nah igen szerintem ez a sor minden 16 és 24 év közötti animével foglalkozó fiatalnak ismerős lehet. Akinek nem tetszett az általa írt idézet az csodálja meg ezt a linket. Akinek tetszett az is megnézheti. :) http://www.youtube.com/watch?v=v8CnPQwcj8M
Erről az animéről szeretnék sokat beszélni , de ezt későbbre halasztom egy saját bejegyzést szánok erre. 

 Mint a nyárnak is vége szokott lenni , eme Dragon Ball őrületnek is vége lett. Átvette a helyét bizony aaaaaa. Naaaa mii? Okés , nem nyúzlak titeket tovább. Bizony jött a Pokémon . Ash kalandjait Én is kisiskolásként végig követtem. Emlékszem mennyi rohadt Chipset vettem azokért a rühes Tazokért meg utána már háromszög alakú valami volt. Neve nem jut eszembe , de tudom az nem Tazo. Ami még nagyon rémlik , hogy világ életemben utáltam Geryt. Így utólag elnézést kérek minden Gergőtől és Gergelytől aki Gery becenévvel éli életét , mert egy ideig nekem ez volt a káromkodás. :D

 Nah Pukimonok után jött a szerintem bukott őrület. A Digimonok. Muhahaha ebből ha 10részt ha megnéztem kb. Nagyon nem kötött le. Idiótaszőrösbugyimon digitalizálódj... Kiszel Tündévé! Nah körübelül az Én szememben hasonló minőségű a Digimon , mint a ti szemetekben az előző viccem. 

 Innentől már idő síkot nem tudok követni pontosan * míly irónikus , hogy jobban emlékszem 13-14 évvel ezelőtti eseményre mint ami 9-10 éve volt * de belevágnék egy pörgős animébe. *Dobpergés* Ami nem más mint a csodálatos Bakuten Shoot Beyblade . Nah ez az anime sokkal jobb volt a DizsiMonoknál. Nagy Kedvencem Tyson és Kai volt. Nem bánom , hogy láttam a sorozatot , de a további folytatásokat mint pl. G-revolution vagy a Movie nem nézem meg és nem is láttam. Elég volt egyszer az alap series. :)

 Nah jött a következő csoda a Yu-Gi-Oh! eleinte a divat miatt nagyon tetszett még kártyákat is vetettem *de minek? felesleges pénzkidobás volt , inkább vetettem volna belőle akkor egy faja cipőt vagy Legot*

 Ezek után ömlöttek be az animék hazánkba. Hála a Jetixnek és az A+nak. Mert igen hajlamosak vagyunk elfeledni a Jetix bizony animéket is hozott az amerikai-kanadai rajzfilmek mellett. Nekik köszönhető például a Shaman King és a Naruto is . Lehet van még egyéb de kapásból ez jut eszembe. Az igazán komoly dolgot számomra az A+ fektette le. Nekik köszönhetem , hogy tudatosan nézek animét. Programigazgatójuknak köszönetet mondok *remélem nem ugyanazon a személy az Animax program igazgatójával xD* amiért olyan animékkel ismertették meg társadalmunkat mint : Cowboy Bebop , Trigun , Tsubasa Kapitány , Slayers , Bújj Bújj szellem , Blue Gender , Yu Yu Hakusho , stb . Utánuk jött az Animax , akiknél rengeteg jó anime került műsorra , mint például a Full Metal Panic sorozat , * ha volt A+on akkor elnézést , hogy ide sorolom :P Mindenre Én sem emlékszem tisztán. Mondjuk ezt mondom a csajoknak reggel az esti ismerkedés után . Nah térjünk inkább vissza a témához :D * a Bleach Hagane no Renkinjutsushi-Fullmetal Alchemist Hellsing és így tovább... Azt hozzá kell tennem , hogy régebbi médiumok , magyar1 , magyar2 , Duna TV is vetített animéket. Kimba , Akira , Chihiro Szellemországban és ezt is ragozhatnám még tovább bőven. 

 Miközben az A+ vetítette az animéket Én is elkezdtem nézni angol felirattal az internet segítségével az animéket. Magyar fansubteamek munkáit talán 1-2 éve * inkább 2 * élvezem. Ez egy komoly munka amit becsülök. Csak sokszor az a baj , hogy a magán élet elég erősen rányomja bélyegét a munkákra. Amit megértek , ők is emberekből vannak , szabadidő hiány , család , szerelem. Kedveltebb teamek nálam az NKWT, Urahara Shop , AnimeAddicts , Bleachhun és az AnimeGO. Ezen nagyszerű csapatok munkájának gyümölcsét élvezem és köszönet nekik a számomra minőségi munkáikért. Ez persze Szubjektív . :) Nos bevezetőnek ennyit szántam. Majd legközelebb folytatom megnyilvánulásaimat addig is... Köszönöm , hogy elolvastad első bejegyzésem. 

UI: Kezdő Blogger lévén még elég kezdetleges a diseign , de majd egyszer egy szép napon. Ha nem is a várost hagyom el de biztos , hogy majd valamikor a jövőben Szebb külsővel fog rendelkezni a Blogom.

2 megjegyzés:

  1. nem semmi nekem nem így volt ^^ szép kis összefoglaló

    VálaszTörlés
  2. Jó de te addict vagy hozzám képest. Mondjuk egy animézési összefoglalódat szívesen olvasnám , biztosra veszem , hogy nem lenne olyan egyszerű dolgod mint nekem. :D

    VálaszTörlés