2010. október 13., szerda

Supernatural S06E03

 Kezdés... Hiányzik nekem a Carry on my wayward son. Amúgy jó volt az összeválogatás és örültem , hogy Castielt is láthattam. Dean után a kedvenc karakterem a sorozatban. Gyerekek , Jerry rendőr esete nagyon jó megcsinálták. Tök realisztikus volt ahogy az arcáról lemált a bőr. Ahogy megszólal : Eddy... I think I'm bleed. Összeesik és placcs. Aminek külön örültem , hogy belső szervek nem maradtak csak kevéske hús cafat és a ruhája. Ha lehet így kifejeznem magam , ízlésesen oldották ezt meg. :D

 Lettem volna Jensen Ackles helyében . Nagyon jó nő ez a Lisa *Cindy Sampson* szívesen enyelegnék Én is vele ilyen korai órában. XD Persze ez álom nekem , ahogy Deannek is az volt a kocsijában. :P Sammy fekvőzik és húzódzkodik , Dean meg nyújtásokat gyakorol. Hááát igen szegény kicsit berozsdásodott. Sammyke kurvázgat , istenem ez mennyire szánalmas. Van mit tanulnia ezen a téren Deantől. :'D

 Rendőr úr pedig vár egy szaftos gyorshajtót , de közben felturbózza az üditőjét. :) Ez tetszett nagyon , jó húzás . Mintha tényleg a sarki kocsmából kiszállingózó rendőrök egyike lenne ott. Aztán ez a gennyes cucc. Húúúhhh nah itt tettem kartávolságba a popcornt.

 Dean nevelési tanácsadónak is elmehetne. Az a telefon beszélgetés mókás volt. Érdekes és jó látni , hogy Dean tud valahova kötődni Samman kívül is. Gray rendőrtiszt holtteste nem volt túl bizalomgerjesztő a hullaházban .Aztán a parkolás utáni szöveg. :D Hatalmas :
-Te most versenyeztél velem?-szólt Sam
-Nem , csak szétrúgtam a seggedet.xD
 Ed rendőrtisztnek elég szar halála volt. Szószerint kipattantak az ötletek a fejéből. >.<"

 Rohadt nagy volt , hogy hívta Dean Cas't. Mulatságos volt azt meg kell hagynom .
Like I sad , son of a bitch doesn't answer...
Nagyon nagy ... És utánna pont megjelenik Sam mögött Castiel. Jó volt újra látni főleg egy ilyen szituációban. Hatlamas húzás volt ez az alkotóktól.

 Nos ez a nagy beszélgetés , az Angyalok megint huncutkodtak. Nagyon konkrét és még Bibliai vonzat is megvan. Mózes Pimpstickje eltűnt... Nah akkor gyerünk , hopponáljunk , gondolhatta Castiel. Szegény Birch bácsi nem csoda , hogy meglepődött. :P Nos a Staff olyan sorsra jutott , mint a latin akció filmekben a shotgun. Lefűrészelték. :'D Aztán Cas megint azt hiszi , hogy ő Hayden Christensen.Kis angel fight faja volt és újra színre léphet majd Raphael.. Az , hogy tropára vágták Sam verdáját nagyon ütött nekem.

 Balthazar szimpatikusan kezdett nállam , kicsit Gabriel stílusát éreztem rajta.Raphael megérkezési is jól sikerült. Aztán szétpüfföli szegény Cas't , de igazi "őrangyalként" megjelenik újra Balthazar. Raphael porhüvelyét megsemmisítette és még poénosra is vette a szituációt. Nagyon nagy arc , kezdem nagyon kedvelni. Fekete gyerek lelke szabad , Cas' és Balthazar stílusosan lelép...

 Csomagtartóban már kell hely Dean , Sammy cuccainak és a családról is emlék. Wendigos maszk az behalás volt. :) Végén a dialógus kis Déjá Vut idézett bennem. Szokásos Sammy gyökérséggel. Összegezve a részt , nagyon szuper volt , jó volt a történet , egy folytatható szálat kaptunk. Balthazar karaktere nagyon megtetszett. Zene az nekem borzalmas volt. Emberek , hát Supernatural zeneivilága a Rock. De Én nem érzem , csak az első részben volt Bob Seger száma ami zeneileg hozta a feelinget. Zeneirészről csalódás ez a 6. évad eddig , de maga a story jó. Nincs semmi bajom vele. A Bemutatóból meg kivehettük , hogy Vámpírok lesznek akiknek örülök a 2. évadban is csíptem őket. Illetve Sammynek mintha a szarban lógna a keze... Nah de majd ha lesz 4. rész sokkal okosabbak leszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése