2011. február 1., kedd

Espada Club 01

 Egy új paródia sorozatról van szó , mely az egyik kedvenc animémből a Bleachet parodizálja.
Nos akkor kezdjük elemezni .

Cím... Hmmm. Egész jó , sőt szerintem kifejezetten klassz cím a Bleach paródiának.

 Bevezető kicsit számomra túlspilázott volt. Szerintem egy kicsit rövidebb változat jobb lett volna , sok poént szeretett volna a készítő elsütni benne , de nem feltétlenül tanácsos *szubjektív^^* , mivel jobb egy poén , mint 2 poén között 4-5 fárasztó "időhúzás".

 Openning egész ötletes zeneileg , a Asterisk - Orange Range egészen jó választás volt , kicsit retro hangulatot is adott az egésznek , bár nem köthető az Espadakhoz , de mondjuk ennek nincs is semmilyen jelentősége. Lényeg , hogy nekem bejött a számválasztás. Képileg az openning abból áll , hogy a főhősöket állóképen bemutatja nekünk a készítő , ellátta őket "mókás" becenevekkel és a háttér a magyar zászló színeiben *piros-fehér-zöld* villódzik. Magyar munka , magyar szinek... Kis "céger" következik ezután egyszer még fehér háttérrel végig pörgeti a szereplőket , Aizenről készített a végére egy bikinis képet , ami talán viccesnek tűnik , mindenesetre egy mosolyt megért nálam! ^^

 Story kezdete... Számomra kicsit furcsa , hogy Aizen barátunk egyedül vág bele a nagyvilágba. Hiányoltam Gint és Kanamet. Noh de lehet nekik más szerepük lesz később. Ichigonak szerintem nem illik az akcentus , effektív kicsit Kisames beütése van , ami szerintem nem illett oda. Tetszett a háttérben lévő Gillian szívalakú szeme. Ötletes , mulatságos volt a részemről. Rajzolás terén egész jók a karakterek , saját paint tudásomhoz mérve egyenesen frenetikus. Ami talán szembeütköző volt , talán a Kuchiki taichou kenseikanja. Ugyanis nem baloldalán hordja Byakuya , hanem sacc úgy középen. Az oldalsók viszont látszódtak ami azt tükrözi , hogy volt ebben munka és maximalistán állt a kreátor a rajzoláshoz. De lehet ez a kenseikan dolog nekem tűnik csak így...

 Megérkezés Hueco Mundoba. Poénos volt a homok köpős jelenet , viszont Aizen haja profilból kicsit Sayajin beütésű. A pub/kocsma/borozó/italozó *több szinoníma nem jut eszembe kapásból* ötlete szerintem nagyon jó. Sőt erre lehet akár több mellékszálakat is vezetni. Hallibel és Aizen közötti "kapcsolat" kicsit váratlanul ért , de egész pozitív az első benyomás. Grimmjownak a piás formája is tetszik. A megsütöm és megeszem a tökét nálam nem tarolt. x'D Valahogy nekem nem volt poén. Rész tetőpontja volt amikor Grimmjow belerúgott Csizmás Kandúrba. :) Az Big Like (y) !!

Las Noches... Beérkeztünk , AAnál is éreztem kis arab akcentust ami szintén nem jött be. Talán inkább itt egy Hey Appleös akcentust kellett volna nyomni. Yamminak az ahhhazása tökre eszembe jutott mekkora primitív lény is ténylegesen Yammi . x'D Garfield olvasás meg a megszokott iskolai rituálé egyike. Metro újság powaaa <3 . Durexes poén meg kicsit facepalm szituáció , de azért elmosolyodtam azon a poénon...

Befejezés az aranyos volt , bár egy endinget hiányoltam , de biztos vagyok benne , hogy a közeljövőben a következő részekben már láthatunk.

Véleményezés...
Egész jó kezdet , ötletes paródia és sokkal nagyobb esélyeket látok benne mint az első Bleach paródia-kísérletben a Gotei 14ben. Az EC talán jobb témát is ragadott meg , az Espadak érdekesebbek , mint Kensei és a debil bagázsa. ^^ Sok sikert kívánok az Espada Clubnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése