2011. március 20., vasárnap

Körömrágás powaaa ^^


Igen , megérkezett az Anime Csillag Születik II. selejtezőjének értékelése.
Őszinte leszek és nem álszerény , nem várt eredmények születtek számomra. Kezdeném az Állókép és szöveg kategóriával , ahol olyan 10 pontot kalkuláltam magamnak.
Acid értékelése : 
Pont: 2
A mangaszerkesztésed nem rossz. A sztori annál inkább.

 
Teljesen reálisnak tartom a 2 pontot , legalább megtehettem volna annyit , hogy előbb jegyzettömben összefoglalom a gondolataimat és utána beszerkesztem a szöveget. Nem is értem miért siettem el , bőven Február közepén adtam le ezt a nevezésem.

Cartnecker értékelése : 
Pont: 2 
A brutális küzdelem a samponok között. :D Igazából nekem annyira "nem jött át", viszont az alapötlet tetszett. :D

Erre sokat nem tudok reagálni , igazat adok neked. Volt egy hopp jó ötlet , akkor ragadjuk meg a  419. fejezetet.

Dant-C *és nem Dante-C* értékelése : 
Az alapötlet jó volt egy Bleach paródiához. Viszont a 20. PH-értékes poén után már kicsit erőltetett lett.
1-2 hangyányi gixer becsúszott a szövegbe, és az átszerkesztésbe. Plusz volt néhány felesleges kép, amivel nem volt különösebb munkád.
A Jagan (xD) miatt viszont adok egy masszív 3 pontot.

 Jagan az abszolút a helyzet varázsa volt. Ott van előttem az oldal , látom , hogy kevés szöveg anyagot lehet betenni és hirtelen gyúlt fény abba a bizonyos villanykörtébe és így született meg a Jagan "poén" .

Matten értékelése :  
Ishida (paródia) – Fehérítő
Azt kell mondja, Nagyon jó volt! Vicces volt, a poénoknak az alapja pedig nagyon jó forrásba vezethető vissza! Végre egy Bleach paródia, ami a Címet figurázza ki, elvégre valljuk be, elég hülye cím a Bleach! Szépen átvitted a képi világot is hülyeségbe, már nem mindent használtál ki, mint amit lehetett volna. Nagyon tetszett, hogy raktál mondanivalót a végére! Gratula hozzá! Szívesen visszalátnám ezt anime verzió szinkronparódiájában! Csinálj még ilyeneket
Végső értékelés: 5 pont

Meglepődtem ezt a kritikát olvasva. Az első ember akinek tényleg tetszett az összhatás , elcsuklott a nyelvtani hibámtól...Illetve én is úgy gondolom , hogy a Bleach cím minden megközelítésből hatalmas hülyeség. Most komolyan , a kedvenc zenekar albumáról elnevezni egy sorozatot elég beteges. X'D *Nirvana - Bleach* Ha a szó jelentését nézzük , a fehérítő meg mégnagyobb badarság egy shounnen címének. :'D

Yoko Logan értékelése : 
Számomra rengeteg helyen kivehetetlen volt, hogy mi micsoda akar lenni. A samponos sztori poén.
Ha több időt szánsz rá, akkor találhattál volna egy olyan mangát, ami kivehetőbb, vagy rajzolhattál volna.
Értékelésem: 3 pont

Ha lenne rajztudásom , akkor biztos , hogy megrajzoltam volna. >.<  A 3 pont már így is figyelemre méltó , őszintén színkettes pontokra számítottam.
Összevetve az egészet , tanulságos volt , megtanultam , hogy a humor nem az én műfajom , de a manga szerkesztéstől nem tántorodtam el , mondjuk senki nem is tántorított ^^ és belekezdek egy fordítási és szerkesztési projectbe.

Lássuk akkor a selejtező másik ágát , ami nem várt sikerrel zárult , a Mozgókép és Hang kategória!

Acid értékelése :  
Pont: 4
A minőségi hiba miatt 4 pontot adunk, de nagyon jó volt a szinkronizálás. A nevetés faszányos volt és külön köszönet az egyedi produkcióért.

Minőségbe esett egy-két baki. :P Égetett feliratos vidin próbáltunk csalni , de sajna a felirat teteje látszódik. :'D Ez a figyelmetlenségünknek köszönhető. Illetve csak 1 GB Ram állt a rendelkezésre és a Se7en eléggé eszik minden , így ez a tényező szólt bele a minőségünkbe.

Cartnecker értékelése : 
Pont: 5
Zseniális. Fantasztikus átélés, szájmozgásra való beszéd. Nekem nagyon átjött. Frankón mehetnél szinkronszínésznek.

Köszönöm , elhiheted , hogy jó lenne a mikrofon mögül adni az instrukciót , hogy az nem Szaszuke , hanem Sza(á)szke és egyből élvezhetőbb lenne Naruto az Animaxen. :P Viszont messze állok , hogy színművészetit végezzek és protekcióm sincs bekerülni a szükséges iskolázottság nélkül egy szinkronstúdióba.

Dant-C értékelése : 
Pont: 5
Nah, hát ez igényes volt!^^
Gratula Ryuk és Light szinkronhangjának is! Az ördögi kacaj zseniális volt. A hang időzítése 1-2 kivétellel tökéletes volt.
Viszont egy fokkal jobb mikrofon miatt nem rágtam volna be.^^" Kicsit gépies volt a hang, és enyhén visszhangzó.
Az 5 pont az alakítás miatt megvan!;)


Nagyon örülök a dícséretnek , de kiváltképp , hogy Moonlight is részesül belőle.  Mikrofon az gagyi volt sajna , de maceránsabb lett volna cammal venni hangot , időhiányunk is volt. :( Lényeg , hogy nem tudtunk maximumot nyújtani . Időzítésben Moonlight nagyon jó teljesítményt nyújtott , nélküle huhh... Csak egy be nem teljesedett gondolat lett volna a DNFdub . ^^


Matten értékelése: 
Végre egy Fandub! A Specialitásom! 
Először is Moonlight Ryuk előadása. TÖKÉLETES! Egyszerűen tökéletes! Tökéletes minőségű mikrofon, és tökéletes hanglejtés. A beszéd is érthető, és tökéletesen ejted a hangokat! Először azt hittem az eredeti hang a hivatalos szinkronból!
És most Ishida Lightja. A röhögés Perfekt! Nem pontos mása a Japánnak, van benne valami egyedi ami a tied, mégis tökéletesen illeszkedik, és nagyon jó a beleélés. Nem féltél, hogy más is hallani fog és ez jót tett. A másik kedvenc részem az volt, amikor rámászik a sírra. Tökéletes a hanglejtés. Rendesen átérezted a karaktert. Volt néhány furcsa réz, de ezek apró elenyésző hibák voltak, amiket egyből nem vesz észre az ember. A mikrofon minősége zavaró volt.
Nagyon szép munka volt fiúk! Több jelenetet is szívesen látnék így. Akár csinálhatnátok valami teljes Fandub projektet is (ha Ishidának jobb lesz a mikrofonja).
Végső értékelés: 5 pont


 Matten , nem sajnáltad a mondatokat , nagyon örülök , hogy részletekbe menő elemzést , kritikát írtál!
Nos igen , nekem nem kenyerem mások dícsérete és amikor Moonlight kérdezte tőlem miután kész lett a videó , hogy milyen lett a teljesítménye , mint Ryuk. Nos egyből kitértem a válasz adástól és valami videó hibába kötöttem bele. x'D Nem szép dolog , de most ki merem jelenteni , hogy teljesen igazad van Matten. Kíválóan kölcsönözte Moonlight a hangját a legcoolabb Shinigaminak az anime történelemben. :D FanDub project jó lenne , de ismerem magunkat , ehhez lusták vagyunk sajnos. :'D

Yoko Logan értékelése : 
NAgyon ügyesen szinkronizáltad fel, passzol szépen a képekre. Nekem nagyon tetszik, élvezet volt hallgatni.
Értékelésem: 5 pont

Tömör , lényegre törő ! Köszönöm az értékelést és öröm látni , tetszett neked is , mint a zsűri további tagjainak és remélem tetszik azoknak az embereknek is akik letöltötték , vagy online megnézték!
Magunk 24 pontjával az esélyesek közé lehetne sorolnunk magunkat , de sok van még hátra , és ki tudja hányan lesznek 25 pontosok még... Mindenesetre a célját elérte a DNFdub és eljutott egy nagyobb közönség irányába és jó kritikákat is kapott. A negatív kritikák nincsenek elfelejtve , hiszen azokból lehet táplálkozni , ebből tudja meg az ember , hogy min kell változtatnia.
Akkor ez a post ennyi lenne hölgyeim és uraim , sayonara! ^^

4 megjegyzés:

  1. Köszöntem véleményt, a véleményre. :D

    Ha lesz jövőre ilyen verseny, remélem nevezel egy hasonló fasza kis szinkronnal. ;)

    VálaszTörlés
  2. Úgy érzem ennél jobbra vagyok képes , magamhoz mérten elég kevésnek érzem ezt. Belevágtam most egy hatalmas fába karaktert/karaktereket illetően. Következő célom a multi szinkronizálás , hogy egy videóban több hangnak kölcsönözzem a hangom , szélesebb skálán.

    VálaszTörlés
  3. Hiamura ha majd akarsz egy nap tàrsulhatsz az EC szinkronjaihoz ìgy hirotoval egyutt szinkronizàlhatsz :D csak egy otlet.De ha gondolod,hogy szeretnèd akkor zold ùt :D

    VálaszTörlés
  4. Huhh egyszer majd felmegyek msnre és majd ott beszélünk róla! :D

    VálaszTörlés