2011. április 28., csütörtök

Kampányba fogok!

                                                          Üdv mindenki!
 Mint ahogy azt tudjuk , a döntősök között vagyok a mozgókép kategóriában az Anime Csillag Születik versenyen. A napokban megpillantottam , hogy egyik ellenfelem , kampányolásba kezdett a facebook-on , megjegyezve , nagyon sikeresen , ugyanis napról napra egyre jobban zárkózik fel az élmezőnyhöz. Persze , még gyerekcipőben járunk ahhoz , h élmezőnyről beszéljünk , mindenesetre aktuálisan kimondottan jól állok Moonlighttal a versenyben. Népszerűsítés céljából én is egy kampányba kezdek , hogy minnél több szavazót inspiráljak arra , hogy értékes szavazatát rám tegye!  Facebookon és itt a blogomon is kihelyeztem a kampányfilmemet. Nyersanyag , a One Piece című anime 456. epizódja. Moonlight segédkezett a kampányfilm elkészítésében , és ezúton is szeretnék köszönetet mondani a segítségnek. A film alatt hallható betét pedig a Difficult című szám ! Remélem tetszik nektek!                              

ByeeeByeee!!

2 megjegyzés:

  1. hát ez, ez, ez, rohadt jó lett XD vagy hatszor megnéztem gratula hozzá :P csak sajna későn néztem meg :(

    VálaszTörlés